вівторок, 19 лютого 2013 р.

Листівка з прищепкою

Останні дні маю просто наплив натхнення і енергії, що не скажеш про час, бо хочеться трошки і на улюблену справу вділити, і на вагому частину часу приділити чоловікові, донечці і нашій хаті :) Але тим не менше вдається хоч по одній листівці в день зробити з чого дуже рада, бо помітила чим більша пауза в роботі тим потім важче зробити листівку, не йде вона, нема натхнення, ідеї, і таке враження що й навики якісь втрачаються. А коли робиш щодня то взагалі стільки якихось ідей, особливо вночі, хоч вставай і записуй їх, але лінь мене заколисує і до ранку вже нічого не памятаю з них. Так от ще одна листівка з новенькими штампами, подарованими коханим. Мріяла про них давно, а тепер не можу натішитись. 

Так ось, ось така простенька листівка з ембосингом, виштампуваним на кальці написом, прищепочкою з бантиком, і декором з квітки і гудзиків. Вона не підпадає наскільки я розумію під категорію клін енд сімпл, але для мене вона тааака проста і легка. Взагалі мені здається, що я не вмію робити інших відкриток крім таких простеньких. Захоплююсь листівками в стилі шебі шик, але це явно не для мене. 


Спробуюсь з нею в завданні від АртУголка 

№03 -"Сlean and Simple"


2 коментарі:

  1. Вона неймовірна! Мені дуже подобається! І штамп справді неймовірний!
    Згодна, що чим більша перерва, тим важче взятися знову!

    ВідповістиВидалити
  2. Она очаровашка!Спасибо за участие в задании блога АртУголка!

    ВідповістиВидалити